Friday, December 23, 2011

Wesołych Świąt!


Ksylofon? - jest

Choinka w teledysku? - jest

Chórek dziecięcy? - jest

Było brytyjskim numerem 1 w Wigilię 1993? - było

Brzmi trochę jak moje ulubione Pet Shop Boys? - brzmi

No to jedziemy!



Życzę wszystkim czytelni(cz)kom zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia oraz jak najwięcej pozytywnych muzycznych wrażeń w Nowym Roku. Postaram się Wam ich dostarczyć jak najwięcej ;) Ciesze się, że jest Was coraz więcej (zachęcam do lubienia profilu na Facebooku - link w menu po prawej!). Nigdy bym się nie spodziewał, że po niecałych dwóch miesiącach istnienia zanotuję ponad 1000 wejść. Ba, jeszcze w lipcu wydawało mi się, że nie mam tylu pomysłów, żeby w ogóle założyć blog. A najbardziej zadziwia mnie, że do tej pory to miejsce mniej lub bardziej przypadkowo ;) odwiedzili mieszkańcy 19 państw! Pozwólcie, że skorzystam z okazji i przynajmniej raz w roku napiszę coś, co będą w stanie zrozumieć!

Merry Christmas & Happy New Year! 

Fröhliche Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr!  

Pozdrevlyayu s prazdnikom Rozhdestva i s Novim Godom!

Nollaig Shona Dhuit!

Glædelig Jul og godt nytår!

Veseloho Vam Rizdva i Shchastlyvoho Novoho Roku! 

Prieci'gus Ziemsve'tkus un Laimi'gu Jauno Gadu!

Zalig Kerstfeest en Gelukkig nieuw jaar!

Prejeme Vam Vesele Vanoce a Stastny novy rok!

Winshuyu sa Svyatkami i z Novym godam! 

Kellemes karácsonyi ünnepeket és Boldog újévet!

Boas Festas e um feliz Ano Novo!

Joyeux Noël et Bonne Année! 

God Jul och Gott Nytt År!

Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo! 

Blobby blobby blobby! :)

PS. Wiem, że Hubert by mi nie darował, gdyby na tym się skończyło, a przecież to on zawsze dopingował mnie do działania i zachęcał do uwierzenia w rzeczy, które wydawały mi się niemożliwe.  A więc specjalnie dla Ciebie Hubert, w ramach życzeń i podziękowania:



C.d.n... Jeszcze dziś wieczorem

1 comment:

  1. I jak tu się nie wzruszyć... Dziękuję ślicznie:-)
    Niech to będzie także nagroda za to, że byłem tysięcznym odwiedzającym:->
    Trzymam kciuki za rozwój Twojego bloga w Nowym Roku! Wesołych...!

    ReplyDelete