Friday, April 4, 2014

Podcast #2 - o kilku obiecujących wokalistkach

Od razu muszę przyznać, że to na pewno nie było moje najlepsze nagranie. W pierwszej części (do "Bittersweet") chyba mocno słychać, że coś związanego z pracą zawodową (już nie pamiętam dokładnie co) nie pozwalało mi się skupić, poza tym trudno oczekiwać cudów, kiedy nagrywa się ok. 23:00, bo wcześniej się po prostu nie da... W każdym razie mam nadzieję, że przynajmniej niektóre moje spostrzeżenia Was zainteresują, a muzyka obroni się sama: http://www.sendspace.com/file/7a12f1

Niestety nie udało mi się skompletować playlisty "na wieczną rzeczy pamiątkę", ponieważ Bittersweet Only Girl w ogóle nie ma na YouTube, a Mountain i Sadie Manou nie chciały się załadować. Musiałem wstawić piosenki pokrewne stylistycznie. Obym następnym razem miał więcej szczęścia. Postaram się jeszcze w tym tygodniu wstawić trzeci odcinek serii o Złotych Płytach, a w poniedziałek - kolejną audycję, tym razem o powrotach gwiazd poprzednich dekad w 2013 i 2014 roku. Zapraszam!

No comments:

Post a Comment